Code Center
بازدید سردار رزمجو و هیئت همراه از فعالیتهای گروه جهادی افسران ولایت در منطقه بوشکان+تصاویر
آخرين مطالب
admin بازديد : 933 سه شنبه 06 شهریور 1397 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری افسران ولایت: روز گذشته (دوشنبه) سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان به همراه آقایان ذوالفقار عباسی فر مسئول بسیج سازندگی و رضا آبشیرینی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار بوشهر از مناطق محروم بوشکان بازدید کردند.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در بازدید از مناطق محروم منطقه بوشکان دشتستان گفت: نیروهای جهادی با ظرفیت علمی، عمرانی، اجتماعی و غیره بخصوص نیروی انسانی در روستاها جهت خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارند.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: سپاه استان بوشهر در مسائل عمرانی، فرهنگی و اجتماعی زیرساخت های لازم را فراهم کرده است که با درخواست دولت می تواند نیروی انسانی متخصص را جهت ارائه خدمات و رفع مشکلات بسیج کند.

وی عنوان کرد: برای رفع محرومیت فعالیت های عمرانی و جهادی در این منطقه ادامه خواهد داشت تا بتوانیم بسیاری از مشکلات مردم را رفع کنیم.


رزمجو تصریح کرد: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با هماهنگی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی بیش از 105 گروه جهادی در سطح استان بوشهر ساماندهی کرده است که در حال انجام ماموریت جهت رفع محرومیت هستند و با همکاری مسئولین روستا پروژه های نیمه تمام را تمام و برخی پروژه ها را کلنگ زنی و افتتاح می کنند.

 

خانواده هفت نفره روستایی با 20 سال اجاره نشین

در این اردوی جهادی از خانواده نیازمندی بازدید شد که اهل این خانه اظهار کردند: حدود 20 سال است که در منطقه بوشکان زندگی می کنیم و در طول این سالها اجازه نشین بوده ایم.

وی عنوان کرد: هفت فرزند دارم که دو نفر از آنها دانشجو و دیگر فرزندان دانش آموز هستند و برای گذران زندگی به کارگری روزمزد مانند بنایی و گوجه چینی و چوپانی مشغول هستم.

قدردانی مادر شهید از پاسداران

مادر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس که از نیازمندان منطقه بوشکان است دربازدید فرمانده سپاه از فعالیت های عمرانی در منزل شخصی، گفت: وام هایی برای ساخت مسکن توسط بنیاد شهید دریافت شده است همه مستمری که قبلا دریافت می کردیم جهت اقساط وام پرداخت نمی شود.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی جهادگران، ابراز کرد: گروه جهادی مستقر در روستا اقدام به ساخت سرویس بهداشتی کرده است و با کمک سپاه و بسیج توانستیم کولر و آبگرمکن تهیه شود که من برای پاسداران دعا و از همه زحمات آنان تشکر می کنم.

نیازمندی که بعد از هفت سال کپر نشینی صاحب خانه شد

یکی از اهالی نیازمندان روستای امامزاده از توابع بخش بوشکان که تحت پوشش کمیته امداد نبوده است، خاطرنشان کرد: هفت سال به همراه خانواده در سرما و گرما در کپر  زندگی می کردیم که با ورود گروه جهادی افسران ولایت اقدام به ساخت یک واحد مسکونی کردند.

وی با بیان اینکه مشکل چشم پزشکی داریم، تاکید کرد: با هزینه گروه جهادی افسران ولایت برای معالجه افراد خانواده را به مرکز استان انتقال و تحت معاینه قرار گرفتیم که در روزهای آینده عینک ها آماده می شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد: آشپزخانه و سرویس های بهداشتی این منزل کاملا آماده خواهد شد و تلاش می کنیم مشکلات تجهیزات سرد و گرم نیز رفع کنیم.

سردار رزمجو همچنین با حضور در روستای ایل شهر از روند سفید کاری حسینیه این روستا که توسط گروه جهادی افسران ولایت در حال انجام است بازدید نمود.


در پایان فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با حضور در حسینیه شهر بوشکان از جشنواره صنایع دستی و جشنواره غذاهای بومی که به همت گروه جهادی افسران ولایت برگزار شد دیدن نمود.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تابلو اعلانات

لينک سايت ها

آمار سايت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاين : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی ديروز : 188
  • بازديد امروز : 496
  • بازديد ديروز : 1,479
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل ديروز : 9
  • بازديد هفته : 4,707
  • بازديد ماه : 12,194
  • بازديد سال : 110,831
  • بازديد کلی : 485,887