Code Center
صبح امروز برگزار شد؛ جلسه مسئول گروه جهادی افسران ولایت با قائم مقام رئیس کمیته امداد استان بوشهر
آخرين مطالب
admin بازديد : 891 یکشنبه 14 مرداد 1397 نظرات (1)

به گزارش پایگاه خبری افسران ولایت: صبح امروز (یکشنبه) جلسه ای با حضور  قائم مقام رئیس کمیته امداد استان و مسئول گروه جهادی افسران ولایت و مسئول بخش اشتغال و کارآفرینی در اداره کل کمیته امداد استان بوشهر برگزار گردید.

در این دیدار حجت الله پارمان مسئول گروه جهادی افسران ولایت در ابتدا ضمن عرض ادب و احترام خدمت قائم مقام رئیس کمیته امداد استان و حاضرین به معرفی گروه جهادی و بخشی از فعالیت های صورت گرفته تاکنون پرداخت و گفت: حدود 4 سال است که از فعالیت های ما در مناطق مختلف استان می گذرد و عملکردهای مختلفی را در این 4 سال به ارمغان آورده ایم و مستنداتی هم در اختیار است که اگر نیاز باشد در اختیار دستگاه ها و مسئولین قرار خواهیم گذاشت، باوجود اینکه هدف و انگیزه ما ارائه گزارش و عملکرد از کارهایمان نیست بلکه تنها هدفمان خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

ایشان درادامه گفت: در این مدت بچه های جهادی افسران ولایت بادست خالی اما با روحیه و فکر جهادی و به صورت خودجوش در میدان عمل بودند و تلاش کردند و توانستند مشکلات و معضلاتی که غالبا از چشم مسئولین پوشیده بود را پیگیری کنند و حل نمایند.

وی در ادامه گفت: ما امسال سبک کاری خود را تغییر داده ایم و هدفمان این است که به مدت 2 تا 3 سال یک منطقه را به عنوان منطقه هدف خود قرار دهیم و با شناسایی دقیق مشکلات و کمبودها و در مقابل ظرفیت ها و توانایی های موجود در منطقه برنامه ریزی کنیم و با مساعدت و کمک دستگاه های مرتبط بتوانیم هدف خود که محرومیت زدایی و خصوصا مسئله اشتغال و خودکفایی است را در منطقه پیگیری کنیم و در نهایت آن منطقه را به عنوان یک الگو در کل کشور معرفی نماییم.

مسئول گروه جهادی افسران ولایت گفت: ما سال های گذشته با کمیته امداد تفاهم نامه ای امضا کردیم لکن در برخی موارد خوش قولی نشد. لذا ما باکمال احترام می خواهیم که اگر تفاهم نامه نوشته می شود دقیق باشد و طرفین قضیه هردو صفر تا صد کار تضمین کنند تا اینکه در مرحله اجرا لنگ نزنیم و شرمنده مردم محروم نشویم.

ایشان در ادامه افزود: ما هر هفته تیم هایی در عرصه های مختلف را با عنوان طرح پنج شنبه و جمعه های جهادی به منطقه اعزام میکنیم که شامل افراد متخصص است و بدون هیچ چشم داشتی در منطقه هدفمان به جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشگاه علمی کاربردی گفت: ما با ظرفیت های موجود در گروه خود که شامل تکنسین و مهندسین قوی است طرحی نوشته ایم که به واسطه آن حداقل 30 خانوار به شکل مستقیم و چندین خانوار نیز به شکل غیر مستقیم خودکفا و شاغل می شوند و اولویت ما در این طرح هم افراد بی بضاعت و محروم و تحت پوشش کمیته امداد هستند.

پارمان خاطرنشان کرد: ما در عرصه های مختلف دارای افراد خبره و باتجربه هستیم که می توانیم در بحث آموزش مهارت و حرفه با کمیته امداد تعامل داشته باشیم و مددجویان تحت پوشش نیازمند را به صورت کاملا رایگان آموزش دهیم و زمینه اشتغال را برای آنها فراهم کنیم.

مسئول گروه جهادی افسران ولایت در انتها یادآور شد: ما یک اعتقاد و یک هدفی مشخصی داریم و آن این است که انقلابی که ما در آن زندگی می کنیم و مشغول فعالیت هستیم به برکت خون خیلی از شهدا و مردم بدست آمده و هرشخص در هر جایگاهی موظف است قدردان این نعمت باشد و در جهت اعتلای این نعمت تلاش کند. لذا کمترین کاری که ازدست ما برمی آید و وظیفه خود میدانیم این است که صدا و فریاد مردم را به گوش مسئولین برسانیم و مطالبات به حق آنان را پیگیری کنیم.

جلسه مسئول گروه جهادی افسران ولایت با قائم مقام رئیس کمیته امداد استان

جلسه مسئول گروه جهادی افسران ولایت با قائم مقام رئیس کمیته امداد استان

جلسه مسئول گروه جهادی افسران ولایت با قائم مقام رئیس کمیته امداد استان

جلسه مسئول گروه جهادی افسران ولایت با قائم مقام رئیس کمیته امداد استان


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای اين مطلب

کد امنیتی رفرش
تابلو اعلانات

لينک سايت ها

آمار سايت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاين : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی ديروز : 188
  • بازديد امروز : 435
  • بازديد ديروز : 1,479
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل ديروز : 9
  • بازديد هفته : 4,646
  • بازديد ماه : 12,133
  • بازديد سال : 110,770
  • بازديد کلی : 485,826